Pieniä tilauksia

Kimppatilaukset alan liikkeisiin

Pieniä tilauksia

ViestiKirjoittaja Sonari » To Elo 09, 2007 10:47

Moni varmaankin tilaa tavaraa eri kotimaisista nettikaupoista suht. usein ja aina jää harmittamaan ne kympin luokkaa olevat postitoimituskulut. Täälläkin foorumilla ei huvittaisi pahemmin suuremman luokan tilauksia ruveta tekemään. Uuden ketjun aloituksella on aina vähän suurempi kynnys, kuin ketjuun vastaamisella. Tähän ketjuun voisi siis vain ilmoittaa, jos on jostain suomalaisesta varuste- tai asekaupasta tilaamassa tavaraa ja laittaa mukaan tiedot, joista saisi yhteyttä tilauksen hoitajaan. Myöskin suotavaa olisi laittaa, milloinka tilaus lähtee. Jokainen voi ottaa omin nokkinensa yhteyttä tilauksen ilmoittajaan ja asiat hoituvat sutjakkaasti. Näin kaikki säästämme rahaa ja aikaa.

Itse vaikka aloitan esimerkkinä, TÄMÄ TILAUS siis ON TODELLINEN:

Itselläni on kutka tilata tavaraa Varustelekasta Itse hoidan tilausta ja minuun voi ottaa yhteyttä messengerin kautta (kenty999@hotmail.com) tilauksen tarkemmista asioista sovitaan sen välityksellä. Tilaus lähtenee tämän viikon lopussa tai viimeistään ensi viikon alkupuolella.

Edit: Tilaus lähtee sunnuntai-iltana ja viimeistään saman päivän aamuna pitäisi olla kaikkien halukkaiden tilaukset minulla. YV:nä voi ottaa myöskin yhteyttä.

P.S. Vähän palautetta olisi kiva saada, onko tämä tarpeellinen tai helpottaako tämä asioita ollenkaan?
Viimeksi muokannut Sonari päivämäärä Pe Elo 10, 2007 9:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Spes patriae

Kuva
Kuva

OverRun
Sonari

ViestiKirjoittaja Tikker » Pe Elo 10, 2007 7:09

Älkää laittako tilauksianne tähän ketjuun, että tämä pysyy siistinä! Aivan vain ennakkotietona.
M4 CQBR, M16A3 CQB, M15A4 Carbine, AK47, M14, G18C, MP5 A5, M249 Para, MK43 Mod 0 & Tiger Stripe user
www.duck.offgame.net
Tikker

ViestiKirjoittaja APE » Su Maalis 02, 2008 11:41

Oisko joku tekemässä tilausta WGC:hen? tarviisin kaverin tai kavereita siihen?
Kuva
Kuva
APE

ViestiKirjoittaja J-P » Su Maalis 02, 2008 4:46

APE kirjoitti:Oisko joku tekemässä tilausta WGC:hen? tarviisin kaverin tai kavereita siihen?
Voisin harkita tekeväni,mutta aika isot postikulut taitas tulla...
J-P

ViestiKirjoittaja SFall » Su Maalis 02, 2008 6:45

APE kirjoitti:Oisko joku tekemässä tilausta WGC:hen? tarviisin kaverin tai kavereita siihen?

http://www.milgear.fi. Parempi tehdä kimppatilaus sieltä, ei yksin jolloin toimitus sekä postikulut nouset todella korkeiksi.
Liekillä vihan poltan maanne tuhkaksi, kaskean raivon myrskytuulella.
Tuhkaan kylvän riidan siemenen, pahan lähteen.
Omin silmin katselen ja iloitsen sadon kasvaessa.
SFall

ViestiKirjoittaja Sami.M » Ma Maalis 03, 2008 4:05

Kyllä minun mielestäni kannattaa tehdä kimpatilaus tuolta milgearista tai muista airsoft kaupoista. Koska postikulut porukalla ovat pienempiä. Kun tilaisi yksin tavaraa koska postikulut ovat todella korkeita.
Viimeksi muokannut Sami.M päivämäärä To Tammi 01, 2009 6:53, muokattu yhteensä 2 kertaa
Sami.M

Tilaus Mil Gear:iin!

ViestiKirjoittaja pöde » Ke Joulu 31, 2008 7:37

-0-00-0-0--0--0-0-0-0-0-0-0-0-0
Viimeksi muokannut pöde päivämäärä La Helmi 14, 2009 10:16, muokattu yhteensä 1 kerran
pöde

ViestiKirjoittaja Tikker » To Tammi 01, 2009 6:39

Ketjua siistitty. Selkeästi vanhat tilaukset poistettu.
M4 CQBR, M16A3 CQB, M15A4 Carbine, AK47, M14, G18C, MP5 A5, M249 Para, MK43 Mod 0 & Tiger Stripe user
www.duck.offgame.net
Tikker

ViestiKirjoittaja Sonari » Ti Tammi 27, 2009 9:27

Heij!

Pistetäänhän nyt tilausta taas Varustelekan suuntaan. Nyt on loistava tilaisuus täydentää vähän talvikamppeitaan ensi viikolla tapahtuvaan Camp: OverNight-tapahtumaan tai miksi ei muuten vaan tilaisi tavaraa rehellisesti Suomen parhaasta armeijakamaa myyvästä kaupasta.

Tilaus lähtee tämän viikon sunnuntai-iltana. (01.02) Mielelläni olisin tietoinen kaikista tilauksista jo lauantai-päivänä ja mieluiten rahat toimitettuna minulle siihen mennessä keinolla tai toisella.

Tilataan postiennakolla ja pistetään toimituskulut tasan kaikkien kesken. Mikäli maksut eivät kuitenkaan mene tasan, otan oikeuden poistaa itseni maksajien ringistä jotta kulut tasaantuisivat muilla.

Yhteyttä voitte ottaa minuun tämän foorumin YV:llä, sähköpostin/messengerin kautta (kenty999@hotmail.com) tai puhelimeen 0400821838.
Spes patriae

Kuva
Kuva

OverRun
Sonari

ViestiKirjoittaja pöde » La Helmi 14, 2009 10:15

Itse olen tekemässä jälleen tilausta mil geariin tammikuun alussa! Kun laitoin tuon aikaisemman viestin ei rahaa aseeseen ollutkaan niin paljoa ensi palkka on kuitenkin menossa tähän aseeseen, no se siitä!

Laitelkee YV:tä max 8 tilaajaa ole nopea!

Ja sen verran vielä että hoidan tilausta ja kaikki "mokat" tulee minulle ! :P
Tilaushan hoidetaan postiennakolla!

Tilaus lähtee 10.maaliskuuta klo 20.00! Ja rahat täytyy viimeistään olla tällöin minulla!
pöde

ViestiKirjoittaja Turunen » Ma Loka 12, 2009 11:26

Pcb:stä tarviis taas palikkata. Jos olet tilaamassa, viitsitkö ottaa yhteyttä YV tai email pyry_turunen(ät)hotmail.com. Kiitos!
Turunen

ViestiKirjoittaja Sikanof » Su Joulu 20, 2009 3:00

Olisiko kellään kiinnostusta tilata green gasia Hiflow.orgista? Sieltä olisi saatavana 6 pullon paketti tarjoushintaan, porukalla tilatessa postikulut olisivat huomattavasti halvemmat.

Tiedustelen tässä lähinnä porukan kiinnostusta tilaukseen, varsinaista keskustelua voidaan käydä yv:llä myöhemmin.

EDIT: Laittakaa siis hyvät ihmiset minulle yv:tä jos vaan sattuu kiinnostamaan.
Suomen kuninkaallisen kansantasavallan imperialistispatrioottinen anarkistisnationalistinen ylimystöpuolue
Kuva
Sikanof

ViestiKirjoittaja WarEk » Pe Tammi 15, 2010 10:06

Olisi tarkoituksena tilata tavaraa pcb:stä. Jos on kiinnostusta osallistu tilaukseen niin ottakaa yhteyttä yv:n. Tilaus lähtee maanantai-iltana.
Jarno "Walker" Soininen, myös Jakkina ja WarElk:na tunnettu
http://abuseforums.suddenlaunch2.com
WarEk

ViestiKirjoittaja Ketku^ » Pe Helmi 26, 2010 12:19

Hei nyt olisin tilaamassa PCB:stä ja Hiflow:sta tavaraa. Olisi tarkoitus laittaa tilaus liikkeelle perjantaina 5.3 kumpaisestakin. Eli jos on kiinnostusta tilata niin ilmoitathan minulle hyvissä ajoin sähköpostitse tai puhelimitse! Rahat pistetään minun tilille josta sitten maksan tilaukset joten hopi hopi!

Jos jotakuta kiinnostaa tilata Hiflowsta 6kpl green gasia niin ilmoittaa nopsaan. Yhdelle 500ml putelille jäisi hintaa 14,8€ +postit. Itse voisin ottaa 2kpl joten 4kpl olisi vielä jaossa.

EDIT::: Ensimmäinen 6kpl GG paketti jo menossa jakeluun. Kyllä kaasua riittää. Tarkista varastoa jos jotain tarvetta ilmenee ota yhteyttä nopiaan.
Kuva
Kuva
[FLS] FrontLineSoldiers <3
Ketku^

ViestiKirjoittaja komA » Ke Elo 11, 2010 5:24

Kenelläkään parctosta tarvetta tilata ? http://www.partco.fi/

Pukkaa YV:tä jos on tarvetta
Bullets fly, I pulled the trigger
komA

Seuraava

Paluu Tilaukset