Moni varmaankin tilaa tavaraa eri kotimaisista nettikaupoista suht. usein ja aina jää harmittamaan ne kympin luokkaa olevat postitoimituskulut. Täälläkin foorumilla ei huvittaisi pahemmin suuremman luokan tilauksia ruveta tekemään. Uuden ketjun aloituksella on aina vähän suurempi kynnys, kuin ketjuun vastaamisella. Tähän ketjuun voisi siis vain ilmoittaa, jos on jostain suomalaisesta varuste- tai asekaupasta tilaamassa tavaraa ja laittaa mukaan tiedot, joista saisi yhteyttä tilauksen hoitajaan. Myöskin suotavaa olisi laittaa, milloinka tilaus lähtee. Jokainen voi ottaa omin nokkinensa yhteyttä tilauksen ilmoittajaan ja asiat hoituvat sutjakkaasti. Näin kaikki säästämme rahaa ja aikaa.
Itse vaikka aloitan esimerkkinä, TÄMÄ TILAUS siis ON TODELLINEN:
Itselläni on kutka tilata tavaraa
Varustelekasta Itse hoidan tilausta ja minuun voi ottaa yhteyttä messengerin kautta (
kenty999@hotmail.com) tilauksen tarkemmista asioista sovitaan sen välityksellä. Tilaus lähtenee tämän viikon lopussa tai viimeistään ensi viikon alkupuolella.
Edit: Tilaus lähtee sunnuntai-iltana ja viimeistään saman päivän aamuna pitäisi olla kaikkien halukkaiden tilaukset minulla. YV:nä voi ottaa myöskin yhteyttä.
P.S. Vähän palautetta olisi kiva saada, onko tämä tarpeellinen tai helpottaako tämä asioita ollenkaan?